Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Nejdůležitější je pro nás vaše spokojenost. Proto jsme prodloužili dobu na vrácení zboží na 30 dní. Nebojte se tak nakoupit, v případě, že zboží nesplňuje vaše očekávání, jednoduše nám ho zašlete nazpět.

Prosím, tomuto věnujte pozornost. Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně na email  info@fyto-kosmetika.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Díky tomu můžeme okamžitě jednat s dopravcem a zlepšovat tak naše služby.

Postup při vracení zboží

Nesplnil objednaný produkt vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Nezoufejte, zboží nám můžete do 30 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky). V detailu objednávky na svém profilu si můžete stáhnout reklamační formulář pro zásilku, který stačí vyplnit a přiložit k vrácenému zboží.

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

FYTO-KOSMETIKA.CZ

Novohradská 368/20

České Budějovice

37001

Tel.: +420 721 989 909

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám zaplacenou částku na váš účet.

Postup uplatnění reklamace

Objevili jste problém s produktem? Nevěšte hlavu, postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Stačí když nám na email info@fyto-kosmetika.cz co nejdříve zašlete údaje uvedené níže.

Poškozené zboží

    • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží (seznam vašich objednávek hledejte ve svém profilu).
    • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).
    • Fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém výrobek dorazil.

Nefunkční zboží

      • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží (seznam vašich objednávek hledejte ve svém profilu).
      • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

FYTO-KOSMETIKA.CZ

Novohradská 368/20

České Budějovice

37001

Tel.: +420 721 989 909

 

K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejlepší. Máte na výběr ze dvou možností:

      • Vrácení peněz (v takovém případě připojte i číslo svého bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku)
      • Výměna zboží (ne vždy dokážeme výměnu zboží zajistit, ale uděláme vše pro to, abychom s pomocí dodavatelů dokázali získat přesně váš kousek, tentokrát ale ve 100% stavu)

Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve, nejpozději však do 7 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na email info@fyto-kosmetika.cz. Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

 

 

V Českých Budějovicích, 1.1.2016