POZOOOOR, stále akce - Balíkovna jen za 69 Kč + nyní získáte dárek při objednávce nad 1190 Kč - LAVERA Tělový peeling 200 ml
Nejdůležitější je pro nás vaše spokojenost. Proto jsme prodloužili dobu na vrácení zboží na 30 dní. Nebojte se tak nakoupit, v případě, že zboží nesplňuje vaše očekávání, jednoduše nám ho zašlete nazpět.
Prosím, tomuto věnujte pozornost. Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně na email info@fyto-kosmetika.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Díky tomu můžeme okamžitě jednat s dopravcem a zlepšovat tak naše služby.
Nesplnil objednaný produkt vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Nezoufejte, zboží nám můžete do 30 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky). V detailu objednávky na svém profilu si můžete stáhnout reklamační formulář pro zásilku, který stačí vyplnit a přiložit k vrácenému zboží.
Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.
Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
FYTO-KOSMETIKA.CZ
Novohradská 368/20
České Budějovice
37001
Tel.: +420 721 989 909
Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám zaplacenou částku na váš účet.
Objevili jste problém s produktem? Nevěšte hlavu, postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Stačí když nám na email info@fyto-kosmetika.cz co nejdříve zašlete údaje uvedené níže.
Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
FYTO-KOSMETIKA.CZ
Novohradská 368/20
České Budějovice
37001
Tel.: +420 721 989 909
K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejlepší. Máte na výběr ze dvou možností:
Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve, nejpozději však do 7 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.
Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.
Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na email info@fyto-kosmetika.cz.
Cena dopravy při reklamaci zboží
Jakmile je výše vaší objednávky vyšší než 1890 Kč, máte od nás ZDARMA nárok na bezplatnou dopravu zpět. Pokud budete chtít využít dopravu zpět(při reklamaci či výměně), informujte nás, zašleme Vám ZDARMA štítek na Zásilkovnu, kde lze podat zásilku ZDARMA
Pokud je výše objednávky nižší než 1890 Kč, zákazník hradí případné náklady na zpětné odeslání sám.
V Českých Budějovicích, 1.1.2016